VII. Reklamacje.

 

1. Z uwagi na możliwości uszkodzenia zawartości przesyłki wynikające z winy przewoźnika, każdorazowo, kiedy otrzymują Państwo przesyłkę prosimy sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, Klient powinien otworzyć paczkę przy kurierze, a w razie stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół, który będzie podstawą do złożenia reklamacji w firmie przewozowej.

2. Wszelkie reklamacje ilościowe i jakościowe (uszkodzenia) towaru przyjmujemy do 7 dni od daty wysyłki towaru. Po tym terminie reklamacje nie będą uznawane, dlatego niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartości.

3. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową lub osobiście.

4. Zwrot reklamowanego Towaru należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną w Sklepie za reklamacje: poczta@jp2.sklep.pl

5. Przesyłki zwrotne Towaru do Sklepu dokonywane bez jej wiedzy i zgody nie będą przyjmowane (przesyłki pobraniowe będą odsyłane do adresata).

6. Towar odsyłany do Sklepu musi być dobrze zabezpieczony. Reklamacje towarów które w skutek złego zabezpieczenia uległy uszkodzeniu podczas transportu będą odrzucane.

7. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Brak odpowiedzi na reklamację w wymienionym terminie należy uznać za jej uwzględnienie.

8. Zwrot gotówki następuje na konto podane przez klienta w mailu informacyjnym o zwrocie towaru.